iminer

ّبررسی سایت آی ماینر

iminer

ّبررسی سایت آی ماینر

  • ۰
  • ۰

ند  iminer در ایران متعلق به شرکت بازرگانی افرند شید مهر (بامسئولیت محدود) است که با شناسه ملی 14008641627 و شماره ثبت 547699 فعالیت می کند و که آگهی تاسیس آن را با شماره آگهی 14818701 در روزنامه رسمی کشور قابل رویت است همچنین نماد اعتماد الکترونیکی این برند در حال حاضر با نام کسب و کار فروشگاه اینترنتی رایانه ددینو و ( به نام مدیر عامل شرکت  iminer) در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است.

دفتر مرکزی شرکت iminer در شهر آنتالیا ترکیه مستقر است و برای بازدید عموم و مراجعه حضوری شنبه تا دوشنبه ساعت ۱۰ الی ۱۸ امکان پذیر است همچنین دفتر رسمی iminer ایران دفتر ایران  این مجموعه در خیابان پاسداران تهران، خیابان شهید مصطفی وفامنش قرار دارد که به انجام امور اداری می پردازد.

کافیست ساده ترین راه ممکن یعنی جست و جو در گوگل نام آی ماینر را انجام دهید تا با این پروژه قدرتمند بیشتر آشنا شوید. نام ای ماینر در تمامی خبرگزاری های معتبر ایران به عنوان شرکت معتبر ماینینگ قید شده است.

  • ۹۹/۰۲/۱۱
  • آی ماینر نتورک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی